Nemmere hverdag for advokaten:
- En nemmere klienthåndtering og optimering af arbejdsprocesser.
- Automatisk visning af klientens sagsoversigt ved indgående opkald på telefonen.
- Tidsregistrering af ind- og udgående samtaler på telefon med mulig overførsel til klientens regning.
- Click-to-dial – ved klik på nummer i Advosys sker der en opringning af nummeret.
Løsningen indeholder:
- Skalérbar løsning med masser af funktioner
- Muligt at kombinere fastnet- med mobiltelefoni
- Service 24/7 inkluderet i prisen
- Fast pris pr. bruger pr. måned
- Ingen binding
- Integration med Unik Advosys
- Se eksempel på hvordan det virker i filmen i højre boks
Pakkeløsning:
Telefoniløsning med fastnet og mobil til 5 brugere for:
kr. 995,00 pr. måned
Download vores guide!
Praktisk guide til hvordan du step-by-step vælger en telefoniløsning der passer til jeres behov som Advokatkontor.
Ikke bruger af Advosys?
Selvom I ikke bruger Advosys - Så kan DI Tele sammensætte en lønsom teleløsning til jeres virksomhed.
I får en kommunikationsløsning der er baseret på jeres behov for kommunikation intern og ekstern.
Lad os tage en dialog omkring jeres muligheder for en ny teleløsning - vi gennemgår jeres nuværende løsning, og kommer med vores bud på en løsning som vil være optimal for jer. Lad os se på jeres tekniske behov og økonomi - det er helt gratis!
Lars Hartmann
CEO
Direkte: +45 6915 0151
lha@ditele.dk
Peter Jepsen
Implementerings ansvarlig
Direkte: +45 6915 0154
pj@ditele.dk
Kontakt DI Tele
Ønsker du at vide mere om vores løsninger til Advokatkontorer eller få en gratis analyse?, så udfyld venligst nedenstående og vi kontakter dig inden for 24 timer, på hverdage.